۱۳۸۹ اسفند ۱۰, سه‌شنبه

و حالا افتخار میکنم که یک ایرانی اهل تبریز هستم ..یاشاسین ایران ، یاشاسین تبریز

فقط و فقط این لینک رو دادم که تشکری بکنم از بچه های تبریز که با این همه تهدید ها و لجن پراکنی های یه عده پان تورک باز هم به میدون اومدن  و نشون دادن که هر چی باشه با هر قوم و نژادی برای ایرانی آزاد تلاش میکنن .. نشون دادن که هنوز خون  ستارخان و باقرخان در رگ هاشون خشک نشده .. نمیدونید چقدر باعث افتخار من و امثال من شدین  … مرسی بابت همراهیتون
اطمینان دارم باز هم شاهد حضور سبزتون خواهیم بود

۳ نظر:

  1. جنبش سبز و نتایج ان متعلق به شوونیست های آریا گرا است و با ترکان ایران هیچ نسبتی ندارد - خبر کذب منتشر نکن عزیز - خودتونو واسه اسراییل جر ندید

    پاسخحذف
  2. لازم به تذکر است که مردم قهرمان آذربایجان قبل از داستان سبز و سپید و سرخ وطن پرست، انقلابی و مدافع ایران بوده اند و تازگی ندارد. من به عنوان یک اصفهانی به مردم آذرآبادگان افتخار میکنم. آذربایجان زادگاه ستارخان، باقرخان، خبابانی، حنبف نژاد و صفی پولادین از دلیران میهن است.
    مرگ بر خامنه ای، لعنت بر خمینی

    پاسخحذف
  3. امروز تبريز خيلي شلوغ بود، هزاران نفر ريخته بودن بيرون، مردوزن، پيرو جوان، همه با مشتهاي گره خورده تو خيابونها، همه يك هدفو دنبال ميكردن:
    "خريد شب عيد"!
    آره داداش... راسيزم، فاشيزم، شوونيزم، با هر رنگ و هر اسمي در چشم تؤرك آزربايجاني پليد و منفوره.
    همين كه آزربايجان عزيز مارو با اسم جعلي آذرآبادگان به اسم خودتون مصادره ميكنين، نشون ميده كه ما از شما، و شما از ما نيستين.
    لازم به ذكر است كه جنبش آزاديخواه "حركت ملي آزربايجان" به زودي با ارائه برنامه هايي تودهني محكمي خواهد زد هم به دهن رژيم فاشيست و هم جنبش سبز لجني.

    پاسخحذف